Romy communicatieadvies Ede GLD
communicatieadvies serviceabonnement
Serviceabonnement communicatieonderhoud

Als ondernemer weet u dat goede communicatie met uw relaties belangrijk is, wilt u dat uw  website up to date is en dat uw relaties regelmatig van nieuwe informatie op de hoogte zijn. Hoe gaat dat in de praktijk? U heeft geen tijd, doet er te weinig mee of ziet het als een lastige klus. Kortom, het komt er maar niet van!

Romy communicatie ontzorgt
Voor kleinere communicatievragen biedt Romy communicatie een serviceabonnement communicatieonderhoud. Zodat u  verder geen omkijken meer heeft.
 Het serviceabonnement communicatieonderhoud kan voor diverse communicatievragen ingezet worden, zoals:

  • webteksten
    schrijven van nieuwsberichten, passend bij de tone of voice van de website en rekening houdend met de google-vindbaarheid (SEO)
  • digitale nieuwsbrieven
    het samenstellen van een nieuwsbrief: telefonisch interviewen, schrijven van teksten, maken en uitbrengen van de digitale nieuwsbrief via een e-mailmarketingprovider met eventueel koppeling aan berichten op uw website
  • social media
    schrijven/uitzetten van berichten op social media zoals twitter, linkedIn, facebook 
  • CMS-beheer
    Het plaatsen en wijzigen van berichten op uw website.

Communicatieonderhoud
Een communicatieplan maken is een, maar zorgen dat het doeltreffend en consistent uitgevoerd wordt, is twee. Dan is het serviceabonnement een uitkomst. De kracht van het serviceabonnement communicatieonderhoud zit namelijk in de drie elementen continuïteit, consistentie en content.

  1. Continuïteit
    De kracht van communicatie zit in de herhaling. U bereikt meer effect door regelmatig uw relaties van relevante informatie te voorzien. Via social media, via uw website, nieuwsbrieven, folders, advertenties enzovoort
  2. Consistentie
    Met een herkenbare rode draad in al communicatie-uitingen, maakt u het uw relaties en potentiële  klanten makkelijker. De samenhang in de communicatie zorgt er namelijk voor dat klanten nieuwe informatie van u gemakkelijk kunnen ‘plaatsen’. U krijgt daarmee een breinpositie; een plekje in hun geheugen. Zij zullen u en uw dienst gaan herkennen en er sneller naar teruggrijpen.
  3. Content
    U bent de deskundig en kent uw dienst of product als geen ander. Dan kunt u er ook eindeloos over vertellen.. toch? Ik zorg dat u de inhoud van uw vak, ondanks uw volle agenda, consistent en met regelmaat deelt met uw relaties via de gratis Romy-service, als onderdeel van het serviceabonnement.

Romy-service
is een unieke gratis service. Wilt u daar gebruik van maken, dan spreken we af dat ik met een bepaalde frequentie contact met u opneem om te bespreken wat u de komende tijd aan PR/communicatie wilt gaan doen. Pas op het moment dat u concreet inzet van mij verwacht, wordt het serviceabonnement ingezet. Het voordeel hierbij is dat werkzaamheden niet naar achteren schuiven én op het moment dat u er niet aan toekomt, het werk toch wordt gedaan.

Geïnteresseerd in het serviceabonnement communicatieonderhoud?
Neemt u contact met mij om te bespreken hoe ik u kan ontzorgen?